36.Bölüm: Nermin kendini Ender’e teslim eder…

Ender, Nermin’in tedirginliğini fark eder ve üzerine gitmemeye karar verir. O’nu tekrar kaybetmeyi istememektedir. Artık evli bir kadın olan Nermin’in durumunu kabullenmekten başka çaresi yoktur. Uzun bir süre dirense de sonunda kendini Ender’e teslim eder. Mehmet’le Filiz’in yakınlaştığını gizli kamera kayıtlarından izleyen Sefa çok öfkelenir. Kosovalı’nın, şimdi de kızını kullanarak intikam almaya çalıştığını düşünen Sefa, onu uzak tutmak için ne gerekiyorsa yapılmasını ister. Terzi’nin adamları tarafından kıstırılan ve çileden çıkan Mehmet’in cevabı bu kez oldukça sert olur. Mehmet’le arasında yaşanan sıcak etkileşim Filiz’i umutlandırmıştır. Olaylardan habersiz olan Filiz, Mehmet’in randevuyu iptal etmesi ve soğuk konuşması üzerine tekrar umutsuzluğa düşer.

23 Yanıt to “36.Bölüm: Nermin kendini Ender’e teslim eder…”

  1. aylin Says:

    ya bunun yatakta sevişme görüntüsü nerde lütfen yazın veya yayımlayın ya lütfen ender çok yakışıklı biri ya bence nermin onla sevişsin hep lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  2. hasan Says:

    ya bak şim di mehmet kosovalı aslında

  3. ali Says:

    filizde enderleyapmalı çunku filiz sexsi ven biri

  4. ali Says:

    numan çok körbiri ben nerminle filizi sikmek isterim

  5. yusuf Says:

    ben sizin amınaza koyayım ne biçim yorum yapıyonuz lan götoğlanlarıı

  6. yusuf Says:

    aylinn ben enderden yakışıklıyım şimdi sen ewli veya bi ilişkin var senin yaptığın yorum kattiyen bi orospuyu andırıyosun bana yazık sanaaa yazıkk

  7. yusuf Says:

    aylin sen benim sewdiğim değil siktiğim orospu bile olamasssın 1000 tane yarrağım olsa yınede sikmem senii

  8. yusuf Says:

    haberci_baran

  9. mehmet Says:

    ben filizi yatağa koyup sikmek isterim nerminbok biri filiz in amı güzel be kosovalının yerinde olsaydım filizi sikerdim onunla evlenirdim sik sik filizi

  10. mehmet Says:

    sik fili<zi seksi bebek olsun sik saik

  11. koray Says:

    ya ben nermini sikmek filizede yalatmak isterim sonra filizi sikmek nermine yalatmak isterim

  12. yiğit Says:

    aylin sen çokmu istiyosun da öyle yayınlayın falan diyosun bide ben filizi çok ama çok seviyorum çok seksi demi arkadaslar

  13. tamer Says:

    yha o sahne nerede yhaw.izlemek istiyorum. bu arada aylin eğer çok istiyorsan gel canlandıralım ne dersin. korkma fazla acıtmam

  14. tamer Says:

    of beee şu filizi sikmek isterdim ha o am kimse de yoktur.bak gene azdım aylin yatakta bekliyorum seni. hadi bebeğim alışverşe çıkıp ta benim için süslenme o azgınlıkla hepsi yırtılacak. ama amın çok iyi yırtılacak.hayal edebiliyorum cabuk gel sabırsızlanıyorum orospummm…

  15. betül Says:

    hepinizde piçin önde gidenisisniz bir dizi yapılmış izleyin diye ama sizin yazdıklarınıza bakın emeğe saygı hepinizi toplar aşkım siker sonuçta bn bi kızım orospu da sizin bacınız ananızdır…………….

  16. selin demiratar Says:

    salaklar betül aynennnn

  17. selin demiratar Says:

    tamerrrrrrrrrrrrrrrrrr gel bekliyorum aylinden uzak dur … aç da sıkıysa bana yaz o lafları bak napıyorum seni hadi yaz korktunmu kıyama şerefsiz

  18. selin demiratar Says:

    ali koray benim adımı bidaha anma azını kırarım

  19. selin demiratar Says:

    valla mı aylin gitme kız böyle malara tamam mı kızlar benden size tavsiye bunlarla uraşmayın

  20. meşhur çoşkun Says:

    fazla kouşmayın len hepinizin sonu böööleeeee olacak kızlar patlayacaksınız hepinizz hhahahahha:))))

  21. meşhur çoşkun Says:

    adam olun len miletin sikişmesinden sizinene alan mumnun veren mumnun…ama kız sikilmeyi hak etti göt salladı sürtük elime geçse sikerim onuuu::))))))

  22. selin demiratar Says:

    kimi doru konuş

  23. sinan Says:

    aylin istiyor bence

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

